: startujemy : : nocna kuchnia : : multi-medialnie : : coctail towarzyski :

: newsy : : kontakt : : konkursy :

puby restauracje
kawiarnie kluby
pizzerie kawalerskie
dyskoteki bary
hotele online

www.nocnygdansk.pl/lokale.php?nrlok=106

Strefa Reklamy:




22-06-2006 | Słuchawki dla Graczy - PC

I kolejny fotoopis ze sprzętem z Salonu Komputerowego K&M. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się słuchawką firmy Philips.
Jeśli nie masz gdzie postawić głośników do kina domowego lub denerwuje Cię plątanina kabli na podłodze, zastanów się nad zakupem słuchawek. Dobre i sprawdzone rozwiązanie by cieszyć się głośnymi efektami w ulubionych grach.
Zanim przejdziemy do opisu produktów, zapoznajmy się przynajmniej pokrótce ze słuchawkami - ich budową i zasadą działania. Słuchawki najczęściej występują wyposażone w głośniki dynamiczne. W ich przypadku głośnik elektrodynamiczny (magnetoelektryczny) zbudowany jest na bazie neodymowego magnesu. Pomiędzy jego biegunami umieszczona jest cewka umocowana na pomarszczonej membranie. Wzajemne oddziaływanie prądu zmiennego w nośniku (cewce) i magnesu wywołuje powstawanie fali akustycznej poprzez ruch nośnika wraz z membraną.  
To tyle na temat teorii dźwięku, przejdźmy do naszych bohaterów.

Na początek przyjrzyjmy się danym producenckim słuchawek SHG8050/00 -  /foto 1-15/
Reklamowane są szumnymi hasłami
Przenośne słuchawki do gier, Poczuj moc!.
Charakterystyka urządzenia:

* Niezwykłe wibracje zsynchronizowane z dźwiękiem pozwolą Ci w pełni poczuć grę
* Przetworniki głośników o dużej mocy oferują niezwykle realistyczny dźwięk
* Zapomnisz, że je nosisz! Lekki pałąk zwiększa wygodę i podnosi wytrzymałość
* Dzięki baterii można natychmiast korzystać z produktu
* Można z niego korzystać ze wszystkimi popularnymi konsolami do gier
* Przedłużacz o długości 1,8 m to większa swoboda ruchu
* Składany pałąk ułatwia noszenie słuchawek

Dźwięk
Membrana :  Neodymowy 32 mm
Pasmo przenoszenia :  15 – 22 000 Hz
Impedancja :  24 omów  Maksymalna moc wejściowa :  50 mW
Czułość :  100 dB  Typ :  Neodymowy
  Możliwości połączenia
Połączenie przewodowe :  Pozłacane; 3,5 mm
Długość kabla :  1,2m +1,8m
Złącze :  Adapter GBA i 3,5 mm na 2x RCA
Typ przewodu :  OFC
  Wygoda
Regulacja drgań :  Tak
Regulacja głośności :  tak
Akcesoria
Pokrowiec :  Etui ochronne w zestawie
Moc
Rodzaj baterii :  AAA, LR03
Napięcie baterii :  1,5 V V
Liczba baterii :  1

Opis produktu
Producent uraczył nas implementacją Systemu Sonic Vibes. Oto co można znaleźć w ulotkach na jego temat.
Poczujesz się częścią gry, poczujesz każde uderzenie, trącenie lub wstrząs dzięki mechanizmowi drgań zamontowanemu niezależnie od głośnika. Dzięki temu mechanizmowi gry akcji są bardziej ekscytujące niż dotychczas. Przetworniki głośników o dużej mocy Przetworniki głośników o dużej mocy oferują niezwykle realistyczny dźwięk, dzięki czemu możesz w pełni wczuć się w grę.
Nie potrzeba kupować baterii, aby zacząć korzystać z produktu. Wystarczy włożyć baterie do urządzenia i gotowe!

Do zalet słuchawek należy też składany pałąk. W przypadku mojego zapchanego pokoju redakcyjnego każdy skrawek wolnego miejsca jest na wagę ... wolnego miejsca;) Długi i giętki kabel łatwo dał sie naprowadzić do łącz z tyłu komputera. Długość 1,8 m w zupełności starczyła.
W komplecie jest dodawany również pokrowiec na słuchawki, dzięki czemu nie zakurzą się nam gdy już ich nie używamy. Taki gadżet też dobrze sie spisuje, gdy chcemy gdzieś zabrać słuchawki w dalszą drogę.

Sprzęt z pewnością można pochwalić za dobrą konstrukcję. Słuchawki są bardzo lekkie, a ich  osłonki miękkie i delikatne. Z odpowiednim ułożeniem ich na uszach nie ma żadnych problemów. Podczas długotrwałego odsłuchu słuchawki nie zsuwają się. Jedynym, jednakże zależnym od gustu mankamentem jest umiejscowienie regulacji głośności i wibracji na słuchawkach. Na początku musiałem zdejmować sprzęt i szukać odpowiednich przycisków. Ale to może tylko brak przyzwyczajenia do takiego sposobu regulacji. Dość szybki bas i ogólnie dobra czułość na agresywne ataki (nagłe zmiany dynamiki) idzie w parze z zachowaniem separacji wielu dźwięków na różnych częstotliwościach. Jak napisałem powyżej dość suchy bas kiepsko wpływa na ciepłe, typowe np. dla klimatów jazzowych zabarwienie tła. Muzyka klasyczna czy filmowe Soundtracki niestety także nie brzmią najlepiej. Problemy w dolnych rejestrach oraz niezbyt wysoko postawiony górny próg pasma (15 kHz) powoduje wyraźne zacieśnienie sceny i w konsekwencji utratę tła.
Przy muzykach typu dance i pop dają już znać wibracje.
Ale te słuchawki są skierowane przede wszystkim do gier. Zarówno system QSound QMSS/QSurround, jak i Creative CMSS-3DHeadphone w połączeniu ze z tymi  jest to, co giercami lubią najbardziej. Star Wars Battlefront czy NFS:Underground ze słuchawkami na uszach zapewniają naprawdę piorunujące, trudne do zapomnienia wrażenia. Od każdego strzału i dobrego uderzenia, otrzymujemy ostre drgania i wstrząsy.  Dodając do tego ogromny komfort ich użytkowania, godziny z trwogą na twarzy mamy zagwarantowane.
Polecamy.

Kolejnym produktem jako dotarł na nasze redakcyjne uszy są słuchawki SG100 - /foto 15-28/

Opis produktu
Słuchawki mają konstrukcję półotwartą i wyposażone są w duże, bo 50 mm głośniki dynamiczne oparte na magnesach neodymowych. Pasmo przenoszenia mieści się w zakresie od 20 Hz do 20 kHz, deklarowana skuteczność wynosi 102 dB, a opór 32 Ohm.
Słuchawki (muszle) mają całkiem spore rozmiary, a ich wałki w całości okrywają małżowiny uszne, zamykając ucho w jednolitym układzie akustycznym. Muszle słuchawkowe umocowane są na specjalnych szynach w pałąku, dzięki czemu można wygodnie regulować ich wysokość, ale także powoduje to, że słuchawki idealnie dopasowują się do kształtu głowy, poprzez odchylanie muszli do przodu i do tyłu.
Mikrofon umieszczony na muszli lewej słuchawki możemy obracać, aby był jak najlepiej ułożony. Do jego zalet można dorzucić, że doskonale tłumi szumy otoczenia (Noise cancellation). Deklarowane przez producenta pasmo przenoszenia mieści się w zakresie od 100 Hz do 16 kHz.
Najbardziej widocznym gadżetem są dosyć spore elementy wibrujące. Umieszczone na karku odpowiadają za raczenie nas wstrząsami podczas grania.
Zastosowano tą samą technologię co w przypadku modelu opisywanego powyżej. Więc nie będę się więcej o niej rozwodził tylko przejdę do konkretnych uwag o użytkowaniu codziennym sprzętu.
Podczas testów odsłuchowych można dojść do różnych wniosków, zależnie od tego, czego się odsłuchuje. Słchawki  mogą się pochwalić szybkim, dynamicznym basem, przede wszystkim w grach czy podczas oglądania filmów akcji. W takich pozycjach potrafią przyprawić o drżenie głowy. Środek pasma jest jakby odrobinkę z tyłu. Na szczęście nie daje się tego zauważyć zawsze i w przypadku każdego rodzaju muzyki. Tak naprawdę to ,HG100 najlepiej sprawują się podczas odsłuchu materiału z dynamiczną muzyką taneczną w tle.

Jeżeli jesteście pasjonatami gier i muzyki z dużym wykopem to naprawdę polecam.

Ogólnie w temacie podsumowania tych sprzętów z technologią  Sonic Vibes. Są one przeznaczone głównie do gier. I to gier z ostrym strzelaniem, gdzie basy odgrywają znaczącą rolę. Gdy zaliczasz się właśnie do graczy-strzelaczy takie słuchawki będą idealne dla Ciebie!!!


Urządzenie do testów udostępniła niezastąpiona firma
K&M - komputery
ul. Hetmańska 3K (pasaż handlowy)
82-300 Elbląg
tel.: /055/ 235 53 23 | /055/ 233 29 08

Hospes





komentarze archiwalne

www.blaszanybebenek.com www.miastoaniolow.com.pl www.barbados.com.pl fahrenheit www.panoramarestauracja.pl friends www.quepasa.com.pl

: startujemy : : nocna kuchnia : : multi-medialnie : : coctail towarzyski : : newsy : : kontakt : : konkursy :

Właścicielem serwisu nocnygdansk.pl jest Agencja Reklamowa PROMONET24
Copyright - 2003-2014 - Gdańskie Vademecum Imprezowicza. Wszystkie prawa zastrzeżone